احمق سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

احمق: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می‌کنیم / حبیبی

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در حال برداشتن گام‌های بزرگی جهت مبارزه با فساد است گفت: قضاتی که پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظل

    از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می‌کنیم / حبیبی

    حبیبی: از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می کنیم

    عبارات مهم : سوریه

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در حال برداشتن گام های بزرگی جهت مبارزه با فساد است گفت: قضاتی که پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظلم کردند، باید به مردم معرفی شوند.

    به گزارش ایسنا، محمدنبی حبیبی در آخر نشست دبیران حزب موتلفه اظهار کرد: با اشاره به تصمیم مدیر دستگاه قضا در اعلام نام و تصویر قضات متخلف، تصریح کرد: بسیاری از قضات در دستگاه قضا انسان های شریفی هستند. اگر معدودی از قضات پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظلم کردند، باید به مردم معرفی شده است و جهت هر لحظه از دستگاه قضایی خلع ید شوند.

    از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می‌کنیم / حبیبی

    وی تاکید کرد: قوه قضائیه در حال برداشتن گام های بزرگی جهت مبارزه با فساد هست. اگر این گام را از درون مدیریت کند، دستاوردهای مبارزه با فساد دو چندان خواهد شد. ما از این تصمیم آیت الله آملی لاریجانی حمایت می کنیم و آن را یک گام بزرگ جهت فسادزدایی می دانیم.

    دبیرکل موتلفه همچنین اظهار کرد: دیوان محاسبات اختیارات وسیع قانونی دارد و می تواند مدیران متخلف و متصرف را مجازات کند. سؤال این است آیا این برخورد قانونی را انجام نمی دهد؟ براساس گزارش تفریغ بودجه ۹۵، تنها ۲۰ درصد احکام ماده واحده رعایت شده است و بقیه احکام یا فاقد عملکرد بوده یا بطور کامل محقق نشده است.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در حال برداشتن گام‌های بزرگی جهت مبارزه با فساد است گفت: قضاتی که پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظل

    وی ادامه داد: از این گزارش چنین استنباط می شود که هم فلسفه بودجه نویسی زیر سؤال است و هم نشان می دهد که رسیدن به اهداف مورد نظر در برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۴۰۴ و اجرای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با پرسشها زیادی روبروست.

    حبیبی تصویر العمل نوبخت در مورد تفریغ بودجه ۹۵ را که گفته بود تشویش اذهان عمومی است عجیب خواند و گفت: تفریغ بودجه وفق اصل ۵۵ قانون اساسی از سوی دیوان به مجلس و از آنجا به اطلاع عموم می رسد؛ عمل به یک وظیفه قانونی تشویق اذهان نیست. ضمن اینکه ما در تفریغ با عدد و رقم براق روبرو هستیم. البته دیوان محاسبات بعد از ارائه گزارش به مجلس وظائفی را در رابطه با تخلفات و متخلفین دارد که امیدواریم به وظیفه خود عمل نماید.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تصویب کنوانسیون پالرمو در مجلس گفت: تصویب کنوانسیون پالرمو نوعی خود تحریمی و مخل امنیت ملی هست. البته مجلس تحفظاتی را در تصویب محفوظ داشته که این تحفظات خوب است ولی گارانتی اجرائی ندارد.

    از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می‌کنیم / حبیبی

    وی افزود: با قید شروطی که فلسفه شکل گیری کنوانسیون پالرمو بر آن استوار است نمی توان از سد تفسیری که آنها از تروریسم دارند عبور کرد. این کنوانسیون یک فراخوان بین المللی جهت مبارزه با جبهه مقاومت و سپاه پاسداران هست، لیکن مفسران تروریسم در کنوانسیون جبهه مقاومت و سپاه را تروریست می دانند. گذاشتن این شروط در پذیرش کنوانسیون هیچ فایده ای ندارد و آنها کار خود را می کنند. امضا این قرارداد به مثابه خلع سلاح و خلع اقدام سپاه علیه تروریست هایی چون داعش، منافقین و… هست. این یعنی بی دفاع کردن کشور در برابر دشمن های قسم خورده نظام.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره زیاد کردن قیمت ارز گفت: قیمت ارز هر روز بالاتر می رود و مسئولین ارزی کشور پاسخی جهت آن ندارند. به نظر می رسد کشور به ارز حاصل از فروش نفت خام و گاز به علت استمرار پرسشها بانکی و تحریم ها در پسابرجام دسترسی ندارد. به نظر ما زیاد کردن قیمت ارز لطمات اقتصادی قابل توجهی را بدنبال خواهد داشت.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در حال برداشتن گام‌های بزرگی جهت مبارزه با فساد است گفت: قضاتی که پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظل

    وی خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا با یک تقسیم کار همچنان به کشور عزیزمان ایران فشار می آورند که در برجام بماند ولی در عین حال به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نمی کنند.

    حبیبی با بیان اینکه غربی ها می خواهند زیاده طلبی های خود را توسعه دهند، گفت: آنها در مورد برنامه موشکی و تضعیف جبهه مقاومت در منطقه نقشه های شومی دارند، بنابراین دولت و مجلس باید متوجه این ترفندها باشد.

    از تصمیم رییس قوه قضاییه در معرفی قضات متخلف حمایت می‌کنیم / حبیبی

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد تحولات منطقه به خاص در سوریه، اظهار کرد: سوریه یک کشور اسلامی است و نگارش قانون اساسی آن باید به وسیله نخبگان علمی و علمای بزرگ این کشور صورت گیرد و نباید دیگر کشورها یا تروریست ها در این مورد نقشی داشته باشند.

    وی در مورد تحرکات دولت ترکیه در سوریه نیز گفت: ترک ها نباید اوضاع را در سوریه پیچیده کنند؛ به گونه ای که کارها آنها تجاوز به خاک سوریه تلقی شود. البته اقدام آمریکا در تجهیز کردهای این کشور یک فریب بیش نیست. همانطور که آمریکایی ها کردهای عراق را تنها گذاشتند کاری هم جهت کردهای سوریه نمی توانند بکنند. سوریه یکپارچه و متحد و در خط مقدم مقاومت مورد تایید کشور عزیزمان ایران است و هیچ قدرتی نمی تواند سوریه را از این مرتبت تنزل دهد.

    حبیبی در آخر فرا رسیدن مراسم خوش حالی های دهه فجر را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب مردم بزرگ کشور عزیزمان ایران گام های بلندی جهت تحقق آرمانهای انقلاب و امام و رهبری بردارند.

    واژه های کلیدی: سوریه | اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار